ROMÂNIA JUDEȚUL ARAD COMUNA DOROBANȚI | PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ | Ediția 1, Nr. exemplare:1 |
Mobilitatea și promovarea în carieră – personal contractual | Revizia 0, Nr. exemplare:1 | |
Pagina: | ||
COMPARTIMENT: | Exemplar nr.1 | |
COD COMPARTIMENT: | COD D01-S03-PO22 |
1. LISTA RESPONSABILILOR CU ELABORAREA, VERIFICAREA ŞI APROBAREA EDIŢIEI SAU, DUPĂ CAZ, A REVIZIEI ÎN CADRUL EDIŢIEI
Nr. crt. | Elemente privind responsabilii/ operaţiunea | Numele şi prenumele | Funcţia | Data | Semnătura |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1.1 | Elaborat PROIECT | Societate | Jurist | 12.09.2018 | |
Din partea AUTORITĂȚII | 12.09.2018 | ||||
1.2. | Informare | KORODI ERIKA | Primar | 12.09.2018 | |
1.3. | VERIFICAT Comisia SCIM | VAIDA ANDO ANAMARIA | Președinte comisie SCIM | 12.09.2018 | |
JUHASZ ZOLTAN | Vicepreședinte comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
BOHM MELINDA | Secretar comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
TORMA PIROSCA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
KOVACS IRINA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
OZE ECATERINA LOREDANA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
ARVAI ANNA MARIA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
1.4. | Aprobat | Primar | 12.09.2018 |
2. SITUAŢIA EDIŢIILOR ŞI A REVIZIILOR ÎN CADRUL EDIŢIILOR
Ediţia sau, după caz, revizia în cadrul ediţiei | Componenta revizuită | Modalitatea reviziei | Data de la care se aplică prevederile ediţiei sau reviziei ediţiei | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
2.1. | Ediţia I | X | X | X |
2.2. | Revizia 1 | |||
2.3. | Revizia 2 |
3. LISTA CUPRINZÂND PERSOANELE LA CARE SE DIFUZEAZĂ EDIŢIA SAU, DUPĂ CAZ, REVIZIA DIN CADRUL EDIŢIEI
Nr. crt | Scopul difuzării | Ex. nr. | Compartiment | Funcţia | Numele şi prenumele | Data primirii | Semnătura |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
3.1 | Aplicare | 1 | 12.09.2018 | ||||
3.2. | Informare | 1 | Conducere | Primar | 12.09.2018 | ||
Conducere | Viceprimar | 12.09.2018 | |||||
Secretar UAT | Secretar | 12.09.2018 | |||||
3.3. | Evidență | 1 | Secretar | Secretar | 12.09.2018 | ||
3.4. | Arhivare | 1 | Secretar | Secretar | 12.09.2018 | ||
Arhivare | 1 | Compartiment de specialitate conform dispoziție primar și/sau fișa postului și/ sau anexei la fișa postului | Secretar | 12.09.2018 | |||
3.5. | Alte scopuri | – | – | – | – | – |
4. SCOPUL PROCEDURII OPERATIONALE
Prezenta procedura are ca scop stabilirea unei metodologii-cadru privind promovarea in cariera si mobilitatea personalului contractual din cadrul Comunei Dorobanți.
DOMENIUL DE APLICARE
Procedura se aplică în cadrul Comunei Dorobanți.
Procedura se aplica de catre personalul Comunei Dorobanți caruia i-au fost atribuite responsabilitati privind desfasoarea activitatilor de management al resurselor umane.
DOCUMENTE DE REFERINŢĂ
6.1. REGLEMENTĂRI INTERNAȚIONALE
6.2. LEGISLAȚIE PRIMARĂ:
6.2.1. Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
6.3. LEGISLAȚIE SECUNDARĂ:
6.3.1. Ordinul nr. 600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern / managerial al entităţilor publice;
6.4. ALTE DOCUMENTE, INCLUSIV REGLEMENTĂRI INTERNE ALE ENTITĂȚII PUBLICE:
6.4.1.Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Comunei Dorobanți;
6.4.2.Regulamentul de Ordine Interioara al Comunei Dorobanți;
6.4.3.Organigrama Comunei Dorobanți;
6.4.4.Fisele postului;
6.4.5.Procedura Operatională privind întocmirea, actualizarea si aprobarea fiselor de post.
DEFINIŢII ŞI ABREVIERI ALE TERMENILOR UTILIZAŢI
Definiţii:
Nr. Crt. | Termenul | Definiţia şi/sau, dacă este cazul, actul care defineşte termenul |
Procedurã | Prezentare în scris a pasilor ce trebuie urmati, a metodelor de lucru stabilite si a regulilor de aplicat; acestea constituie etape necesare îndeplinirii atributiilor si sarcinilor, având în vedere asumarea responsabilitatilor; PS (Procedura de sistem) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul tuturor compartimentelor din cadrul Comunei Dorobanți; Compartiment = compartiment/serviciu/birou/departament, etc.; Conducatorul compartimentului = Primar, sef birou/ sef serviciu/sef compartiment, etc.; PO (Procedura Operationala) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul unuia sau mai multor compartimente din cadrul Comunei Dorobanți; PL (Procedura de lucru) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul unui singur compartiment din cadrul Comunei Dorobanți; | |
2. | Sistem de control managerial | Ansamblu de structuri organizatorice, responsabilităţi, proceduri, procese şi resurse ce are ca scop implementarea controlului managerial |
3. | Neconformitate | Neîndeplinirea unei cerinţe |
4. | Analiză | Activitate de a determina potrivirea, adecvarea şi eficacitatea subiectului în cauză, în ceea ce priveşte îndeplinirea obiectivelor stabilite |
5. | Părţi interesate | Cetăţenii, furnizorii, comunitatea, proprietarii de procese, organizaţiile cu care instituţia interacţionează |
6. | Competenta | Constituie capacitatea de a lua decizii, in limite definite, pentru realizarea activitatilor specifice postului |
7. | Responsabilitatea | Reprezinta obligatia de a indeplini sarcinile si se inscrie in limitele ariei de competenta |
8. | Raportarea | Reprezinta obligatia de a informa asupra indeplinirii sarcinilor |
9. | Comisia | Comisia pentru implementarea si dezvoltarea Sistemului de Control Intern/Managerial, constituita prin Dispozitie a Primarului Comunei Dorobanți |
Abrevieri:
Nr. crt. | Abrevierea | Termenul abreviat |
1. | PO | Procedura operaţională |
2. | E. | Elaborare |
3. | V. | Verificare |
4. | Av. | Avizare |
5. | Ap. | Aprobare |
6. | Ap. | Aplicare |
7. | Ah. | Arhivare |
8. | PS | Procedurã de sistem |
9. | PL | Procedurã de lucru |
10. | RU | Resurse Umane |
11. | Agentia | Agentia Nationala a Functionarilor Publici |
DESCRIEREA PROCEDURII
DISPOZIȚII GENERALE
Art. 1 – (1) Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior sau treaptă profesională superioară, într-o funcţie de conducere sau într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior.
(2) Promovarea personalului contractual din sectorul bugetar în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant, iar, în situaţia în care nu există un asemenea post, se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acesta este încadrat într-unul de nivel imediat superior.
(3) Promovarea într-o funcţie de conducere se face pe un post vacant cu respectarea prevederilor art. 1-40 referitoare la ocuparea unui post vacant prin concurs sau examen.
(4) Promovarea într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care aceasta este încadrat într-un post prevăzut cu studii superioare de scurtă sau de lungă durată, al cărui grad profesional este imediat superior celui de debutant, cu menţinerea gradaţiei avute la data promovării, ca urmare a obţinerii unei diplome de nivel superior şi a promovării examenului organizat în acest sens, cu respectarea prevederilor art. 41^1, 44 şi 45, din Regulamentul cadru.
(5) Promovarea personalului contractual în grade sau trepte profesionale se face prin examen, în baza unui referat de evaluare întocmit de şeful ierarhic şi aprobat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice.
(6) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale se poate organiza trimestrial, semestrial sau anual, în funcţie de decizia conducătorului autorităţii ori instituţiei publice, la cererea persoanei încadrate în regim contractual, conform anexei nr. 1.
ETAPELE EXAMENULUI DE PROMOVARE
A. Propunerea de promovare
Art. 2 – (1) Propunerea de promovare într-o funcţie cu un nivel de studii superior, ca urmare a absolvirii de către salariat a unor forme de învăţământ superior în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau considerată de autoritatea ori instituţia publică ca fiind utilă pentru desfăşurarea activităţii, justificată de necesitatea modificării fişei de post, se face de către şeful ierarhic superior la cererea salariatului, însoţită de copia legalizată a diplomei de licenţă, respectiv a diplomei de absolvire sau, după caz, de adeverinţa care să ateste absolvirea studiilor, eliberate de o instituţie de învăţământ superior acreditată, şi este aprobată de către conducătorul autorităţii ori instituţiei publice.
(2) Promovarea într-o funcţie pentru care este prevăzut un nivel de studii superior se face numai în măsura în care conducătorul autorităţii sau instituţiei publice decide ca atribuţiile din fişa postului să fie modificate în mod corespunzător.
B. Referatul de evaluare
Art. 3 – (1) Referatul de evaluare întocmit de şeful ierarhic cuprinde următoarele elemente:
a) descrierea activităţii desfăşurate de candidat;
b) nivelul de însuşire a legislaţiei specifice activităţii desfăşurate;
c) aptitudinile pe care le-a dovedit candidatul în modul de îndeplinire a atribuţiilor;
d) conduita candidatului în timpul serviciului;
e) propunerea de promovare;
f) bibliografia şi, după caz, tematica examenului de promovare;
g) propuneri privind componenţa comisiei de examinare şi cea de soluţionare a contestaţiilor.
(2) Referatul de evaluare se depune până în ultima zi lucrătoare a fiecărui trimestru la compartimentul resurse umane sau la persoana desemnată în acest sens.
C. Comisia de examinare și de soluționare a contestațiilor
Art. 4 – (1) Comisia de examinare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor, desemnate prin act administrativ al ordonatorului de credite al autorităţii sau instituţiei publice, sunt formate din 3 membri cu experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea şi un secretar, cu respectarea prevederilor art. 26 alin. (5) din Legea-cadru nr. 284/2010
, cu modificările ulterioare.
(2) Calitatea de membru în comisia de examinare este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(3) Fiecare membru al comisiei de examinare propune pe baza bibliografiei şi, după caz, a tematicii maximum 3 subiecte, dintre care comisia de examinare stabileşte 3 până la 9 subiecte, cu cel mult două ore înainte de ora stabilită pentru examenul de promovare.
(4) La locul, data şi ora stabilite pentru examenul de promovare, comisia de examinare pune la dispoziţia fiecărui candidat lista subiectelor stabilite, conform alin. (3).
(5) Fiecare candidat redactează o lucrare pe un subiect ales dintre cele stabilite de către comisia de examinare.
(6) Durata examenului de promovare se stabileşte de comisia de examinare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor stabilite, dar nu poate depăşi 3 ore.
(7) Prevederile art.8–14, din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu privire la constituirea comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor, se aplică în mod corespunzător
(8) Prevederile art. 15–17, din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu privire la atribuțiile comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor și ale secretarilor, se aplică în mod corespunzător.
Art. 6 – Actul administrativ privind organizarea examenului de promovare va fi emis cu cel puțin 30 de zile lucrătoare înainte de data desfășurării examenului și trebuie să cuprindă :
1) Anunțul privind organizarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale;
2) Componența dosarului de înscriere la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale;
3) Componența comisiei de examinare și componența comisiei de soluționare a contestațiilor;
4) Bibliografia ;
5) Tipul probelor, respectiv proba scrisă și/sau proba practică
D. Anunțul
Art. 7 – (1) Anunţul privind examenul de promovare se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Comunei Dorobanți, după caz, cu 10 zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru organizarea acestuia.
(2) Anunţul va conţine în mod obligatoriu:
a) data, ora şi locul desfăşurării examenului;
b) bibliografia şi, după caz tematica;
c) modalitatea de desfăşurare a examenului.
(3) Bibliografia poate cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru funcţia contractuală pentru care se organizează promovarea. Bibliografia întocmită de către structura de specialitate în cadrul căreia se află postul vacant sau temporar vacant este transmisă compartimentului de resurse umane şi aprobată de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice.
E. Etapele examenului de promovare
ART. 8 – (1) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual constă, de regulă, în 2 etape succesive, după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă şi/sau probă practică;
(2) Proba practică poate fi introdusă în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice.
(3) Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
ART. 9 – Candidaţii depun dosarul de înscriere, cu minim 5 zile lucrătoare, înainte de data desfășurării examenului.
Desfășurarea selecției dosarelor
Art. 10 – Pentru înscrierea la examenul de promovare, candidații vor prezenta un dosar care va cuprinde:
– formularul de înscriere la examen, conform anexei nr.1 la prezentul regulament;
– copiile fișelor de evaluare a performanțelor profesionale individuale, din care să rezulte ca a fost obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani;
– adeverință eliberată de Compartimentul Contabilitate şi Resurse Umane , care atestă vechimea în gradul sau treapta profesională.
Art. 12 – (1) În termen de maxim 3 zile lucrătoare, de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de examinare are obligaţia de a selecta dosarele pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la examen.
(2) După finalizarea selecţiei dosarelor se va încheia un proces-verbal, care va fi semnat de către toţi membrii comisiei.
(3) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de examinare, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită de motivul respingerii dosarului, la sediul Comunei Dorobanți , în termen de 24 de ore de la selecție, conform anexei nr. 2. .
Desfășurarea, notarea și comunicarea rezultatelor la proba scrisă și/sau proba practică
Art. 11 – (1) Examenul de promovare a personalului contractual constă în susţinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, după caz, stabilite de comisia de examinare.
(2) Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice.
(3) Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul «foarte bine» la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.
(4) Criteriile de evaluare a personalului contractual sunt prevăzute la art. 5 lit. c) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare.
Art. 12 – (1) Comisia de examinare va evalua candidatul în cadrul examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pe baza următoarelor criterii:
a) cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
b) comportament în situaţii de criză;
c) abilităţi de comunicare;
d) capacitate de sinteză.
(2) Criteriul prevăzut la alin. (1) lit. a) se evaluează pe baza unei probe scrise din domeniul de activitate al angajatului, care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale în domeniul respectiv. Proba scrisă poate fi susţinută şi sub forma unui test-grilă.
Art. 13 – (1) Comisia de examinare stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă, în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.
(2) Comisia de examinare va întocmi minimum două seturi de subiecte.
(3) În cazul în care proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două zile înainte de proba scrisă, cu condiţia ca numărul acestora să fie de 3 ori mai mare decât numărul întrebărilor stabilit pentru fiecare test-grilă. Întrebările pentru fiecare test-grilă se stabilesc în ziua în care se desfăşoară proba scrisă, înainte de începerea acestei probe.
(4) Comisia de examinare stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele, conform anexei nr.3 .
(5) Proba scrisă și/sau proba practică se desfășoară pe durata a două ore. Lucrările vor fi redactate pe seturi de hârtie asigurate de autoritate, ștampilate și semnate de membrii comisiei de examinare.
(6) Proba practică constă în testarea abilităților și aptitudinilor practice ale angajatului în vederea promovării. Proba practică se desfășoară pe baza unui plan, stabilit de comisia de examinare.
Art. 14 – (1) În vederea testării pentru proba practică se pot stabili criterii de evaluare. Aspectele constatate, în timpul derulării probei practice, vor fi consemnate în scris, alături de planul stabilit pentru desfășurarea probei practice și a punctajelor maxime stabilite de comisia de examinare pentru aceste criterii. Aspectele constatate vor fi semnate de membrii comisiei de examinare și de către candidatul participant la examenul de promovare, conform anexei nr. 4
(2) În situația în care sunt testate cele două probe, respectiv proba scrisă și proba practică, rezultatul final, al acestei prime etape, va fi media aritmetică a punctajelor obținute.
Art. 15 – (1) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă și/sau proba practică candidaţii care au obţinut minim 50 de puncte.
(2) În cadrul examenului de promovare proba scrisă și/sau proba practică, după caz, va fi notată cu un punctaj maxim de 100 de puncte.
(3) Membrii comisiei de examinare acordă individual punctaje pentru fiecare dintre probele menţionate la alin. (2), consemnate în borderoul de notare, conform anexei nr. 5.
(4) Punctajul final al fiecărei probe se calculează ca medie aritmetică a punctajelor prevăzute la alin. (3).
ART. 16 – Rezultatele probei scrise și/sau probei practice se consemnează în centralizatorul nominal, semnat de fiecare membru al comisiei de examinare și se afișează la sediul Comunei Dorobanți, în termen de 24 de ore de la sustinerea probei. Centralizatorul nominal conține punctajul obținut de fiecare candidat cu mențiunea „admis” sau „respins”, data și ora susținerii interviului, conform anexei nr.6 .
Stabilirea și comunicarea rezultatului final
Art. 17 – (1) În cadrul examenului de promovare fiecare membru al comisiei de examinare notează lucrarea elaborată de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte, pe baza următoarelor criterii:
a) cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
b) abilităţi de comunicare;
c) capacitate de sinteză;
d) complexitate, iniţiativă, creativitate.
(2) Comisia de examinare stabileşte ponderea din nota finală a fiecărui criteriu prevăzut la alin. (1).
(3) Proba practică este notată de către membrii comisiei de examinare cu un punctaj de maximum 100 de puncte.
(4) Punctajul acordat de membrii comisiei de examinare este consemnat în borderoul de notare.
(5) Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
(6) Rezultatele examenului de promovare se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice, precum şi pe pagina de internet a acesteia, după caz, în termen de două zile lucrătoare de la data susţinerii acestuia
Soluționarea contestațiilor
Art. 18 – (1) După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă și/proba practică, candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor va reevalua lucrarea sau proba practică, iar rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei sau autorităţii publice în două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei conform anexei nr.7, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită de motivul admiterii sau respingerii contestației.
(3) Menţiunea „admis” sau „respins”, se afişează la sediul Comunei Dorobanți
Art. 19 Prevederile art. 33 – 36, din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu privire la soluționarea contestațiilor, se aplică în mod corespunzător.
Dispoziții finale
Art. 20 – După expirarea termenului de depunere și soluționare a contestațiilor, secretarul comisiei de examinare va întocmi, în termen de 3 zile, Raportul final al examenului de promovare în grad sau treaptă profesională imediat următoare, conform anexei nr. 8.
Art. 21 – (1) Încadrarea în noua funcţie ca urmare a promovării examenului de promovare se face începând cu prima zi a lunii următoare celei în care a avut loc promovarea.
(2) După promovare fişa de post se modifică şi se completează cu noi atribuţii.
Art. 22 – (1) Persoanele încadrate în funcţii contractuale de debutant vor fi promovate, prin examen, la sfârşitul perioadei de debut stabilite în condiţiile legii, în funcţia, gradul sau treapta profesională imediat superioară, în baza unui referat de evaluare întocmit, cu respectarea prevederilor art. 41 alin. (9), de şeful ierarhic şi aprobat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice.
(2) Examenul de promovare se desfăşoară cu respectarea prevederilor art. 41^1, 44 şi 45.
Art. 23
(1) Încadrarea în noua funcţie ca urmare a promovării examenului de promovare se face începând cu prima zi a lunii următoare celei în care a avut loc promovarea.
(2) După promovare fişa de post se modifică şi se completează cu noi atribuţii
9. RESPONSABILITĂŢI ŞI RĂSPUNDERI ÎN DERULAREA ACTIVITĂŢII
9.1. COMISIA SCIM:
Aprobă, în cadrul ședințelor, procedura operațională.
Monitorizează aplicarea procedurii
9.2. PRIMAR:
În baza hotărârii Comisiei SCIM emite dispoziția de aprobare a procedurii operaționale;
9.3. COMPARTIMENT
Aplică procedura sens în care desfășoară activități conform fișei postului
10. ANEXE, ÎNREGISTRĂRI, ARHIVĂRI
ROMÂNIA ANEXA NR. 1
JUDETUL ARAD LA REGULAMENT
ORAȘUL
Către, ………………………………………………..
Subsemnatul……………………………………………., angajat în cadrul ………………………. din aparatul de specialitate al Primarului Comunei ………………….. în funcția contractuală de ………………….., gradul/treapta ……………………, vă rog să-mi aprobați participarea la examenul organizat în data de ………………pentru promovarea în gradul/treapta …………………… .
Menționez că la evaluarea performanțelor profesionale individuale din ultimii 3 ani am obținut următoarele calificative:
-În anul ………., calificativul ………., funcția contractuală ………………………, gr./tr. ………..;
-În anul ………., calificativul ………., funcția contractuală ………………………, gr./tr. ………..;
-În anul ………., calificativul ………., funcția contractuală ………………………, gr./tr. ………..;
De asemenea, precizez că am …………. ani vechime în gradul/treapta …………….. .
Atașez alăturat fișele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din anii
……………, ……………., ……………, și adeverința nr. ………………./………………….., eliberată
de Compartimentul Resurse Umane, care atestă vechimea în gradul/treapta profesională.
Data,
………………………….. Semnătura,
……………………………………
ANEXA NR. 2
Rezultatul selectării dosarelor
depuse în vederea participării organizat în data de ………………. pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual în cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Dorobanți.
Comisia de examen, consultă potrivit prevederilor Dispoziției nr. ……………./…………………, comunică următoarele rezultate ale selecției dosarelor:
Nr. Crt. | Numele și prenumele candidatului | Denumire direcție/serviciu/compartiment | Funcția contractuală | GR./TR. de pe care promovează | GR/TR. Imediat superioară pe care promovează | Rezultatul selecției dosarelor ADMIS/RESPINS | Observații |
1. | |||||||
2. | |||||||
…. |
Afișat astăzi, ………………………, ora ……………, la sediul Primăriei Comunei Dorobanți.
Contestațiile se pot formula în termen de 24 de ore de la afișare.
Candidații declarați admiși vor fi prezenți în data de …………………, ora ………….., la cam. ………., pentru susținerea probei scrise și/sau practice.
COMISIA DE EXAMEN: Președintele: ……………………… ………………………
Membrii: ……………………… ………………………
……………………… ……………………..
Secretarul comisiei de evaluare: ……………………… ………………………
ANEXA NR. 3
LA REGULAMENT
Punctajul maxim
Stabilit pentru seturile de subiecte la proba scrisă a examenului de promovare, organizat în data de …………………, pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare, a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Dorobanți
Comisia de examen, constituită potrivit prevederilor Dispoziției nr. …………./……………, a stabilit următoarele punctaje maxime:
Nr. Crt. | Întrebări/Seturi subiecte | Întrebarea 1 | Întrebarea 2 | Întrebarea 3 | Întrebarea 4 | Întrebarea 5 | ………. | Total puncte |
1. | Setul I | …… puncte | …… puncte | …… puncte | …… puncte | …… puncte | ……. | 100 puncte |
2. | Setul II | …… puncte | …… puncte | …… puncte | …… puncte | …… puncte | ……. | 100 puncte |
Punctajul maxim, stabilit pentru fiecare întrebare a setului extras, va fi comunicat candidaților declarați admiși să participe la proba scrisă în momentul extragerii setului de subiecte.
COMISIA DE EXAMEN: Președintele: ……………………… ………………………
Membrii: ……………………… ………………………
……………………… ……………………..
Secretarul comisiei de evaluare: ……………………… ………………………
ANEXA NR. 4
Plan desfășurare probă practică
Stabilit în cadrul examenului de promovare, organizat în data de …………………… pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare, a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Dorobanți.
Funcția contractuală pentru care se organizează examen de promovare: ……………………., gr./tr. ……….. .
Data desfășurării probei practice: ………………….
Locul desfășurării interviului: ……………………….
Conținutul probei: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Se vor lua în considerare criteriile pertinente pentru tipul de funcție contractuală vizată
Aspectele constatate, în timpul derulării probei practice, consemnate în scris, alături de planul stabilit pentru desfășurarea probei practice și a punctajelor maxime stabilite de comisia de examinare pentru aceste criterii.
–
–
–
COMISIA DE EXAMEN: Președintele: ……………………… ………………………
Membrii: ……………………… ………………………
……………………… ……………………..
Secretarul comisiei de evaluare: ……………………… ………………………
Candidat: ……………………………………..
ANEXA NR. 5
Borderou notare
Candidat*): …………………………., funcția contractuală …………………………., grad/treaptă ……………
Proba scrisă
Nr. Crt. | Membrii comisiei de examen | Subiectul 1 …… puncte | Subiectul 2 …… puncte | Subiectul 3 …… puncte | Subiectul 4 …… puncte | Subiectul 5 …… puncte | …… | Total puncte proba scrisă |
1. | ||||||||
Media |
Proba practică
Nr.Crt. | Membrii comisiei de examen | Punctaje acordate criteriilor de evaluare stabilite la proba practică | Total puncte proba practică | |||||
1. | a) | b) | c) | d) | e) | ……. | ||
Media |
Rezultat final proba scrisă și/sau proba practică
Nr. Crt. | Membrii comisiei de examen | Total puncte proba scrisă | Total puncte proba practică | Media aritmetică a punctelor obținute la prob a scrisă și/sau practică |
1. | ||||
Media |
*) va fi completat pentru fiecare candidat participant la examenul de promovare
COMISIA DE EXAMEN: Președintele: ……………………… ………………………
Membrii: ……………………… ………………………
……………………… ……………………..
Secretarul comisiei de evaluare: ……………………… ………………………
ANEXA NR. 6
Centralizator
privind rezultatul probei scrise și/sau probei practice
la examenul organizat în data de ……………….. pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Dorobanți.
Nr. Crt. | Numele și prenumele candidatului | Denumire direcție/serviciu/compartiment | Funcția contractuală | Gr/Tr de pe care promovează | Gr/Tr imediat superioară pe care promovează | Rezultatul probei scrise și/sau probei practice | ADMIS/RESPINS |
1. | |||||||
2. | |||||||
… | |||||||
… | |||||||
… |
Afișat astăzi, ………………., ora ……………, la sediul Primăriei Comunei Dorobanți.
ANEXA NR. 7
Centralizator privind rezultatul final
al examenului organizat în data de …………… pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Dorobanți.
Nr. Crt. | Numele și prenumele candidatului | Denumire direcție/serviciu/compartiment | Funcția contractuală | Gr/Tr de pe care promovează | Gr/Tr imediat superioară pe care promovează | Rezultatul probei scrise și/sau probei practice | Rezultatul final interviu | Rezultatul final (media aritmetică a punctajelor finale obținute la fiecare dintre cele două probe) | ADMIS/RESPINS |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
… |
Afișat astăzi, …………….., ora ………, la sediul Primăriei Comunei Dorobanți .
Contestațiile se pot formula în termen de 24 de ore de la afișare.
COMISIA DE EXAMEN: Președintele: ……………………… ………………………
Membrii: ……………………… ………………………
……………………… ……………………..
Secretarul comisiei de evaluare: ……………………… ………………………
ANEXA NR. 8
RAPORT FINAL
al examenului organizat în data de ………………….. pentru promovarea în garde sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Dorobanți
Numărul funcțiilor contractuale pentru care se organizează examen de promovare | 1 | 2 | 3 | … | … | … |
Denumirea funcției contractuale | ||||||
Gradul/treapta | ||||||
Structura din cadrul autorității în care este prevăzut postul |
INFORMAȚII PRIVIND SELECȚIA DOSARELOR
Data selecției dosarelor ……………, ora ………… | ||
Numele și prenumele candidatului | Rezultatul selecției dosarelor (admis sau respins) | Motivul respingerii dosarului |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
… |
INFORMAȚII PRIVIND PROBA SCRISĂ ȘI/SAU PRACTICĂ
Data desfășurării probei scrise: ………………., ora ………. | ||
Probleme intervenite pe durata desfășurării probei scrise: | ||
Numele și prenumele candidatului | Punctajul final al probei scrise și/sau practice | Rezultatul (admis sau respins) |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
… |
INFORMAȚII PRIVIND INTERVIUL
Data desfășurării interviului: ………….., ora …………. | ||
Probleme intervenite pe durata desfășurării interviului: | ||
Numele și prenumele candidatului | Punctajul final al interviului | Rezultatul (admis sau respins) |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
… |
REZULTATUL FINAL AL EXAMENULUI
Numele și prenumele candidatului/funcția contractuală/grad/treaptă | Punctajul final al examenului | Rezultatul (admis sau respins) | |
1. | |||
2. | |||
3. | |||
…. | |||
Comisia de examen: | Semnătura: | ||
Președinte: | |||
Membrii: | |||
SECRETARUL COMISIEI DE EXAMINARE: SEMNĂTURA: ………………………………………. |
CENTRALIZATOR ANEXE
Nr. anexă | Denumire anexă | Elaborator | Aprobat | Nr. Ex. | Dif. | Arhivare | Alte el. | |
Loc | Perioada | |||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
6. | ||||||||
7. | ||||||||
8. | ||||||||
9. | ||||||||
10. |
REGISTRE
Nr. anexă | Denumirea anexei | Elaborator | Aprobă | Număr de exemplare | Difuzare | Arhivare | Alte elemente | |
Loc | Perioadă | |||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. |
FORMULAR DE EVIDENȚĂ A MODIFICĂRILOR
Structura organizatorică | Conducător structură organizatorică Nume şi prenume | Înlocuitor de drept sau delegat | Modificare propusă | Justificare | Data | Semnătura |
FORMULAR DE ANALIZĂ A PROCEDURII
Structura organizatorică | Conducător structură organizatorică Nume şi prenume | Înlocuitor de drept sau delegat | Aviz favorabil | Aviz nefavorabil | ||||
DA | Semnătura | Data | Observaţii | Semnătura | Data | |||
LISTA DE DIFUZARE A PROCEDURII
Număr exemplar | Structură organizatorică | Nume şi prenume | Data primirii | Semnătura | Data retragerii | Data intrării în vigoare a procedurii | Semnătura |
11. CUPRINS
Numărul componentei în cadrul procedurii operaţionale | Denumirea componentei din cadrul procedurii operaţionale |
| Coperta |
1. | Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii operaţionale |
2. | Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii operaţionale |
3. | Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii operaţionale |
4. | Scopul procedurii operaţionale |
5. | Domeniul de aplicare a procedurii |
6. | Documentele de referinţă (reglementări) aplicabile activităţii procedurate |
7. | Definiţii şi abrevieri ale termenilor utilizaţi în procedura operaţională |
8. | Descrierea procedurii |
9. | Responsabilităţi şi răspunderi în derularea activităţii |
10. | Anexe, înregistrări, arhivări |
11. | Cuprins |