ROMÂNIA JUDEȚUL ARAD COMUNA DOROBANȚI | PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ | Ediția 1, Nr. exemplare:1 |
Evaluarea performanțelor profesinale– functii publice | Revizia 0, Nr. exemplare:1 | |
Pagina: | ||
COMPARTIMENT: | Exemplar nr.1 | |
COD COMPARTIMENT: | COD D01-S03-P015 |
1. LISTA RESPONSABILILOR CU ELABORAREA, VERIFICAREA ŞI APROBAREA EDIŢIEI SAU, DUPĂ CAZ, A REVIZIEI ÎN CADRUL EDIŢIEI
Nr. crt. | Elemente privind responsabilii/ operaţiunea | Numele şi prenumele | Funcţia | Data | Semnătura |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1.1 | Elaborat PROIECT | Societate | Jurist | 12.09.2018 | |
Din partea AUTORITĂȚII | 12.09.2018 | ||||
1.2. | Informare | KORODI ERIKA | Primar | 12.09.2018 | |
1.3. | VERIFICAT Comisia SCIM | VAIDA ANDO ANAMARIA | Președinte comisie SCIM | 12.09.2018 | |
JUHASZ ZOLTAN | Vicepreședinte comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
BOHM MELINDA | Secretar comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
TORMA PIROSCA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
KOVACS IRINA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
OZE ECATERINA LOREDANA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
ARVAI ANNA MARIA | Membru comisie SCIM | 12.09.2018 | |||
1.4. | Aprobat | Primar | 12.09.2018 |
2. SITUAŢIA EDIŢIILOR ŞI A REVIZIILOR ÎN CADRUL EDIŢIILOR
Ediţia sau, după caz, revizia în cadrul ediţiei | Componenta revizuită | Modalitatea reviziei | Data de la care se aplică prevederile ediţiei sau reviziei ediţiei | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
2.1. | Ediţia I | X | X | X |
2.2. | Revizia 1 | |||
2.3. | Revizia 2 |
3. LISTA CUPRINZÂND PERSOANELE LA CARE SE DIFUZEAZĂ EDIŢIA SAU, DUPĂ CAZ, REVIZIA DIN CADRUL EDIŢIEI
Nr. crt | Scopul difuzării | Ex. nr. | Compartiment | Funcţia | Numele şi prenumele | Data primirii | Semnătura |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
3.1 | Aplicare | 1 | 12.09.2018 | ||||
3.2. | Informare | 1 | Conducere | Primar | 12.09.2018 | ||
Conducere | Viceprimar | 12.09.2018 | |||||
Secretar UAT | Secretar | 12.09.2018 | |||||
3.3. | Evidență | 1 | Secretar | Secretar | 12.09.2018 | ||
3.4. | Arhivare | 1 | Secretar | Secretar | 12.09.2018 | ||
Arhivare | 1 | Compartiment de specialitate conform dispoziție primar și/sau fișa postului și/ sau anexei la fișa postului | Secretar | 12.09.2018 | |||
3.5. | Alte scopuri | – | – | – | – | – |
4. SCOPUL PROCEDURII OPERATIONALE
4.1. Stabilește modul de realizare a activității, compartimentele și persoanele implicate
4.2. Dă asigurări cu privire la existența documentației adecvate derulării activității
4.3. Asigură continuitatea activității, inclusiv în condiții de fluctuație a personalului
4.4. Sprijină auditul și/sau alte organisme abilitate în acțiuni de auditare și/sau control, iar pe manager, în luarea deciziei
4.5. Formarea unui corp profesionist de funcționari publici și posibilitatea de a:
-corela obiectiv activitatea funcționarului public și cerințele funcției publice
-aprecia obiectiv performanțele profesionale individuale ale funcționarilor publici, prin compararea gradului de îndeplinire a obiectivelor individuale stabilite cu rezultatele obținute în mod efectiv.
-asigură un sistem motivațional, prin recompensarea funcționarilor publici care au obținut rezultate deosebite, astfel încât să fie determinată creșterea performatelor profesionale individuale
-identifică necesitățile de instruire a funcționarilor publici, pentru îmbunătățirea rezultatelor activității desfășurate în scopul îndeplinirii obiectivelor stabilite.
5. DOMENIUL DE APLICARE
5.1. Procedura stabilește activitatea de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici.
5.2. Evaluatorul aplică procedura funcționarilor publici din cadrul Primăriei cu ocazia evaluărilor anuale a acestora.
5.3. Se apreciază performanțele individuale în raport cu performanțele entității publice precum și nevoile de perfecționare a funcționarilor publici.
5.4. Compartimente furnizoare de date: toate compartimentele entității publice.
Compartimente beneficiare de rezultate ale activității procedurate:toate compartimentele entității publice.
6. DOCUMENTE DE REFERINTA
6.1. REGLEMENTĂRI INTERNAȚIONALE
6.1.1.SREN ISO 9001:2001
6.2. LEGISLAȚIE PRIMARĂ:
-Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare
-Ordonanța Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată cu modificările și completările ulterioare.
-Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările și completările ulterioare
6.3. LEGISLAȚIE SECUNDARĂ:
– ORDIN nr. 600 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice
-H.G. nr. 611 din 4 iunie 2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare
-Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarilor publici, cu modificările și copletările ulterioare
-Hotărârea Guvernului nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței Guvernului nr.129/2000 privind formarea profesională a adulților, cu modificările și completările ulterioare
-Actele normative prin care au fost aprobate statutele specifice ale personalului din entitățile sistemului de apărare și ordine publică, precum și statutele corpurilor profesionale
– HOTĂRÂRE nr. 1.344 din 31 octombrie 2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor de disciplină, cu modificările și completările ulterioare
6.4. ALTE DOCUMENTE, INCLUSIV REGLEMENTĂRI INTERNE ALE ENTITĂȚII PUBLICE:
-Legile bugetare anuale
-Regulamentul de Organizare și Funcționare
-Regulamentul Intern
-Fișa postului
7. DEFINIŢII SI ABREVIERI ALE TERMENILOR UTILIZATI
7.1. DEFINIŢII ALE TERMENILOR
Nr. Crt. | Termenul | Definiţia şi/sau, dacă este cazul, actul care defineşte termenul |
Procedurã | Prezentare în scris a pasilor ce trebuie urmati, a metodelor de lucru stabilite si a regulilor de aplicat; acestea constituie etape necesare îndeplinirii atributiilor si sarcinilor, având în vedere asumarea responsabilitatilor; PS (Procedura de sistem) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul tuturor compartimentelor din cadrul Comunei Dorobanți; Compartiment = compartiment /serviciu /birou / department /comisie, etc.; Conducatorul compartimentului = Primar, sef birou/sef serviciu/sef compartiment, Presedinte comisie, etc.; PO (Procedura Operationala) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul unuia sau mai multor compartimente din cadrul Comunei Dorobanți ; PL (Procedura de lucru) = procedura care descrie o activitate sau un proces care se desfasoara la nivelul unui singur compartiment din cadrul Comunei Dorobanți; | |
2. | Ediţie a unei proceduri operaţionale | Forma iniţială sau actualizată, după caz, a unei proceduri operaţionale, aprobată şi difuzată |
3. | Sistem de control managerial | Ansamblu de structuri organizatorice, responsabilităţi, proceduri, procese şi resurse ce are ca scop implementarea controlului managerial |
4. | Analiză | Activitate de a determina potrivirea, adecvarea şi eficacitatea subiectului în cauză, în ceea ce priveşte îndeplinirea obiectivelor stabilite |
5. | Părţi interesate | Cetăţenii, furnizorii, comunitatea, proprietarii de procese, organizaţiile cu care instituţia interacţionează |
6. | Competenta | Constituie capacitatea de a lua decizii, in limite definite, pentru realizarea activitatilor specifice postului |
7. | Responsabilitatea | Reprezinta obligatia de a indeplini sarcinile si se inscrie in limitele ariei de competenta |
8. | Raportarea | Reprezinta obligatia de a informa asupra indeplinirii sarcinilor |
9. | Grupul de lucru | Grupul de lucru pentru implementarea si dezvoltarea Sistemului de Control Intern/Managerial, constituit prin dispoziție a primarului Comunei Dorobanți |
10 | Structura organizatorică | configuraţia internă a unei entităţi publice formată din persoane, subdiviziuni organizatorice şi relaţii, astfel determinate încât să asigure premisele organizatorice adecvate realizării obiectivelor managementului public. |
7.2. ABREVIERI:
Nr. crt. | Abrevierea | Termenul abreviat |
1. | PO | Procedura operaţională |
2. | E. | Elaborare |
3. | V. | Verificare |
4. | Av. | Avizare |
5. | Ap. | Aprobare |
6. | Ap. | Aplicare |
7. | Ah. | Arhivare |
8. | PS | Procedurã de sistem |
9. | PL | Procedurã de lucru |
10. | RU | Resurse Umane |
8. DESCRIEREA PROCEDURII OPERAȚIONALE
8.1. GENERALITĂŢI
Activitatea de evaluare a funcționarilor publici este reglementată de dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici. Aceasta stabilește modalitățile și criteriile de evaluare precum i notarea rezultatelor.
8.2. DOCUMENTE UTILIZATE
Raport de evaluare a performanțelor profesionale
Adresa privind realizarea evaluării anuale pe compartimente
Criterii de performanță
8.2.1. Activități și circuitul documentelor
Înaintare adresă comp. RU către compartimentele de specialitate privind desfășurarea procesului de evaluare a performanțelor individuale anuale.
Completarea raportului de evaluare de către evaluator și acordarea calificativului.
Desfășurarea interviului de evaluare
Punct de vedere comun asupra conținutului raportului de evaluare
Punct de vedere diferit asupra conținutului raportului de evaluare
Consemnare în raport a punctului de vedere diferit al funcționarului public evaluat
Semnarea raportului de către cele 2 părți și datarea acestuia
Înaintarea de către evaluator a raportului de evaluare către contrasemnatar
Contrasemnatarul este de acord cu conținutul raportului
Contrasemnatarul nu este de acord cu conținutul raportului
Contrasemnarea raportului de evaluare de către contrasemnatar
Contrasemnatarul își consemnează opinia diferită și poate modifica raportul de evaluare
Evaluatorul aduce la cunostință funcționarului public evaluat rezultatul final al raportului de evaluare
Funcționarul public nu contestărezultatul evaluării
Contestarea de către funcționarul public evaluat a rezultatului procesului de evaluare la conducătorul instituției
Înaintarea raportului de evaluare către DRU în vederea anexării la dosarul profesional și continuarea activității de către funcționarul public evaluat pe baza noilor obiective stabilite în cadrul procesului de evaluare
Soluționarea contestației de către conducătorul instituției pe baza raportului de evaluare și a referatelor întocmite de către funcționarul public evaluat, evaluator și contrasemnatara depuse la acesta.
În termen de 5 zile de la luarea la cunoștință a calificativului acordat
În termen de 15 zile de la data expirării termenului de depunere a contestației
Aducerea la cunoștință funcționarului public evaluat a rezultatului contestației
Soluționarea pozitivă a contestației
Respingerea contestației
Modificarea de către conducătorul instituției a calificativului evaluării conform rezultatului contestației.
Posibilitatea contestării în instanță a rezultatului procesului de evaluare de către funcționatul public evaluat
În termen de 5 zile de la soluționarea contestației
8.3. RESURSE NECESARE
8.3.1. Resurse materiale
Încăpere, cu birou și scaune
Un calculator cu imprimantă
Hârtie xerox
Un telofon pentru legături operative cu alte compartimente
Caiete, dosare, pixuri, foi veline de scris, agrafe, perforator, capsator
8.3.2. Resurse umane
Responsabil RU
Șefi compartimente
Personal instituție
Primar
8.3.3. Resurse financiare
Conform bugetului aprobat
8.4. MODUL DE LUCRU
8.4.1. Planificarea operaţiunilor şi acţiunilor activităţii
Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie și 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea.
Perioada de evaluare este cuprinsă între 1 și 31 ianuarie din anul următor perioadei evaluate
În mod excepțional, evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici se face și ăn cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri:
Atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de serviciu al funcționarului public evaluat încetează, se suspendă sau se modifică, în condițiile legii. În acest caz funcționarul public va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu. La obținerea calificativului anual va fi avut în vedere , în funcție de specificul atribuțiilor prevăzute în fișa postului, și calificativul obținut înainte de suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu.
Atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de serviciu sau, după caz, raportul de muncă al evaluatorului încetează, se suspend sau se modifică, în condițiile legii. În acest caz evaluatorul are obligația ca, după caz, într-o perioadă de cel mult 15 zile calendaristice de la încetarea sau modificarea raporturilor de serviciu sau raporturilor de muncă, să realizeze evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici din subordine. Calificativul acordat se va lua în considerare la evaluarea anuală a performanțelor profesionale individuale ale acestora.
Atunci când pe parcursul perioadei evaluate funcționarul public dobândește o diplomă de studii de nivel superior și urmează să fie promovat, în condițiile legii, într-o funcție public corespunzătoare studiilor absolvite
Atunci când pe parcursul perioadei evaluate funcționarul public este promovat în grad professional.
Prin excepție de la prevederile lit. a) și b), evaluarea funcționarilor nu va fi făcută in următoarele situații:
delegarea funcționarului public
suspendarea raporturilor de serviciu ale funcționarului public în condițiile art. 94 alin (1) lit f), h), i) și k) din Legea nr. 188/1999, republicată
încetarea raporturilor de serviciu ale funcționarului public în condițiile art. 98 alin (1) lit a) și b) din Legea nr.188/1999, republicată
Evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarului publici se face cu respectarea regimului juridic al conflictului de interese privind funcționarii publici.
8.4.2. Derularea operaţiunilor şi acţiunilor activităţii
Evaluarea funcționarilor publici are următoarele componente:
evaluarea gradului și modului de atingere a obiectivelor individuale
evaluarea gradului de îndeplinire a criteriilor de performanță.
Persoanele care au calitatea de evaluator au obligația de a stabili obiective individuale pentru funcționarii publici prin raportare la funcția publică deținută, gradul profesional al acesteia, cunoștințele teoretice și practice și abilitățile funcționarului public.
Performanțele profesionale individuale ale funcționarilor publici sunt evaluate pe baza criteriilor de performanță stabilite potvit F/PS-03.1/03, în funcție de specificul activității compartimentului în care funcționarul public îșidesfășoară activitatea.
Obiectivele individuale trebuie să corespundă următoarelor cerințe:
să fie specifice activităților care presupun exercitarea prerogativelor de putere publică
să fie cuantificabile – să aibă o formă concretă de realizare
să fie prevăzute cu termene de realizare
să fie realiste-să poată fi duse la îndeplinire în termenele de realizare prevăzute și cu resursele alocate
să fie flexibile- să poată fi revizuite în funcție de modificările intervenite în prioritățile sau instituției publice
Obiectivele individuale pot fi revizuite trimestrial sau ori de câte ori intervin modificări în structura organizatorică a autorității sau instituției publice. Obiectivele revizuite se vor menționa în raportul de evaluare a performanțelor profesionale individuale al funcționarului public.
Pentru fiecare dintre obiectivele stabilite evaluatorului va stabili și indicatorii de performanță.
Criteriile de performanță ale funcționarilor publici sunt prevăzute în F/PS-03.1/03.
În funcție de specificul activității autorității sau instituției publice și de activitățile efectiv desfășurate de către funcționarul public, evaluatorul poate stabili și alte criteria de performanță. Criteriile de performanță astfel stabilite se aduc la cunoștință funcționarului public evaluat la începutul perioadei evaluate, sub sancțiunea neluării lor în seamă.
Funcționarii publici care exercită cu character temporar o funcție public de conducere vor fi evaluați, pentru perioada exercitării temporare, pe baza criteriilor de performanță stabilite pentru funcția public de conducere respectivă.
Notarea obiectivelor individuale și a criteriilor de performanță se face parcurgându-se următoarele etape:
fiecare obiectiv se apreciază cu note de la 1 la 5, nota exprimând gradul de îndeplinire a obiectivului respectiv, în raport cu indicatorii de performanță
fiecare criteriu de performanță se notează de la 1 la 5 , nota exprimând aprecierea îndeplinirii criteriului de performanță în realizarea obiectivelor individuale stabilite.
Pentru a obține nota acordată pentru îndeplinirea obiectivelor se face media aritmetică a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecărui obiectiv, inclusive a obiectivelor individuale revizuite, dacă s-a impus revizuirea acestora pe parcursul perioadei evaluate.
Pentru a obține nota acordată pentru îndeplinirea criteriilor de performanță se face media aritmetică a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecărui criteriu.
Punctajul final al evaluării anuale este media aritmetică a notelor obținute pentru obiectivele individuale și criteriile de performanță.
Semnificația notelor este următoarea: nota 1-nivel minim și 5-nivel maxim
Procedura evaluării finale se realizează în următoarele 3 etape, după cum urmează:
a)completarea raportului de evaluare de către evaluator
b) interviul
c) contrasemnarea raportului de evaluare
Interviul, ca etapă a procesului de evaluare, reprezintă un schimb de informații care are loc între evaluator și funcționarul public, în cadrul căruia:
se aduc la cunoștință funcționarului public evaluat consemnările făcute de evaluator în raportul de evaluare
se semnează și se datează raportul de evaluare de către evaluare și de funcționarul public evaluat.
În cazul în care între funcționarul public evaluat și evaluator există diferențe de opinie asupra consemnărilor făcute, comentariile funcționarului public se consemnează în raportul de evaluare.
Evaluatorul poate modifica raportul de evaluare dacă se ajunge la un punct de vedere comun.
Calificativul final al evaluării se stabilește pe baza notei finale, după cum urmează:
între 1,00-2,00-nesatisfăcător
între 2,01-3,50-satisfăcător
între 3,51-4,50-bine
între 4,51-5,00-foarte bine
Raportul de evaluare se înaintează contrasemnatului. În situația în care calitatea de evaluator o are conducătorul autorității sau instituției publice, raportul de evaluare nu se contrasemnează.
Are calitatea de contrasemnatar funcționarul public ierarhic superior evaluatorului, potrivit structurii organizatorice a autorității sau instituției publice. În mod excepțional, în cazul în care, potrivit structurii organizatorice a autorității ori instituției publice, nu există un funcționar public ierarhic superior evaluatorului, va fi desemnat contrasemnatar funcționarului public care deține cea mai înaltă funcție publică din autoritatea sau instituția publică respectivă, iar atunci când nu este posibil, contrasemnatar va fi adjunctul conducătorului autorității sau instituției publice sau un demnitar din subordinea acestuia.
Raportul de evaluare poate fi modificat: conform deciziei contrasemnatarului în următoarele cazuri:
aprecierile consemnate nu corespund realității
între evaluator și funcționarul public evaluat există diferențe de opinie care nu au putut fi soluționate de comun acord.
Raportul de evaluare modificat se aduce la cunoștință funcționarului public.
Funcționarii publici nemulțumiți de rezultatul evaluării pot șă îl conteste la conducătorul autorității sau instituției publice. Conducătorul autorității sau instituției publice soluționează contestația pe baza raportului de evaluare și a referatelor întocmite de către funcționarul public evaluat, evaluator și contrasemnatar.
Contestația se formulează în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoștință de către funcționarul public evaluat a calificativului acordat și se soluționează în termen de 15 zile calendaristice de la data exprimării termenului de depunere a contestației.
Rezultatul contestației se comunică funcționarului public în termen de 5 zile calendaristice de la soluționarea contestației.
Funcționarul public nemulțumit de modul de soluționare a contestației formulate se poate adresa instanței de contencios administrative, în condițiile legii.
Funcționarii publici evaluați direct de către conducătorul autorității sau instituției publice, nemulțumiți de rezultatul evaluării, se pot adresa direct instanței de contencios administrative, în condițiile legii.
8.4.3. Valorificarea rezultatelor activităţii
În vederea completării raportului de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici, al cărui model este prevăzut la F/PS-3.1/01,evaluatorul:
stabilește calificativul final de evaluare a performanțelor profesionale individuale
consemnează rezultatele deosebite ale funcționarului public, dificultățile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluată și orice alte observații pe care le consider relevante
stabilește necesitățile de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate
stabilește obiectivele individuale pentru anul următor perioadei evaluate.
9. RESPONSABILITĂŢI ŞI RĂSPUNDERI ÎN DERULAREA ACTIVITĂŢII
9.1. COMISIA SCIM:
Aprobă, în cadrul ședințelor, procedura operațională.
Monitorizează aplicarea procedurii
9.2. PRIMAR:
În baza hotărârii Comisiei SCIM emite dispoziția de aprobare a procedurii operaționale;
9.3. COMPARTIMENT
Aplică procedura sens în care desfășoară activități conform fișei postului
Activitati/Responsabil | Primar | Evaluator | Responsabil RU | Funcționar public |
Înaintare adresă Responsabil RU către compartimente privind desfășurarea procesului de evaluare a performanțelor individuale anuale | A | E,Ap | ||
Desfășurare interviu de evaluare | A | Ap | E | |
Completarea raportului de evaluare | A | E, Ap | Arh | S |
Adecerea la cunoștiință a rezultatului final de evaluare | A | Ap | Arh | S |
10. ANEXE, ÎNREGISTRĂRI, ARHIVĂRI
10.1. FORMULARE, ANEXE,
Anexa nr.1 – Formulare evaluare perfoamnțe profesionale
10.2. ÎNREGISTRĂRI
Lista ……………………… cod: F-………………….
10.3. REGISTRE, ARHIVĂRI
Nr. anexă | Denumirea anexei | Elaborator | Aprobă | Număr de exemplare | Difuzare | Arhivare | Alte elemente | |
Loc | Perioadă | |||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
6. | ||||||||
7. | ||||||||
8. | ||||||||
9. | ||||||||
10. |
11. CUPRINS
Numărul componentei în cadrul procedurii operaţionale | Denumirea componentei din cadrul procedurii operaţionale |
| Coperta |
1. | Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea şi aprobarea ediţiei sau, după caz, a reviziei în cadrul ediţiei procedurii operaţionale |
2. | Situaţia ediţiilor şi a reviziilor în cadrul ediţiilor procedurii operaţionale |
3. | Lista cuprinzând persoanele la care se difuzează ediţia sau, după caz, revizia din cadrul ediţiei procedurii operaţionale |
4. | Scopul procedurii operaţionale |
5. | Domeniul de aplicare a procedurii |
6. | Documentele de referinţă (reglementări) aplicabile activităţii procedurate |
7. | Definiţii şi abrevieri ale termenilor utilizaţi în procedura operaţională |
8. | Descrierea procedurii |
9. | Responsabilităţi şi răspunderi în derularea activităţii |
10. | Anexe, înregistrări, arhivări |
11. | Cuprins |